sábado, outubro 28, 2006

Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
Never quite as it seems

I know I felt like this before
But now I’m feeling it even more

Because it came from you

Then I open up and see
The person fumbling here is me
A different way to be

I want more, impossible to ignore
Impossible to ignore
They’ll come true, impossible not to do
Impossible not to do

Now I tell you openly
You have my heart so don’t hurt me
For what I couldn’t find

Talk to me amazing mind
So understanding and so kind
You’re everything to me

Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams, it’s never quite as it seems
’cause you’re a dream to me
Dream to me


(Dreams - cranberries)

2 comentários:

Sandro disse...

Há muito tempo que não ouvia essa música, e acho que nunca tinha visto o video...
Muito bom.
Beijo

aquele a quem chamam Jonas disse...

get flat
Jean Binta Breeze


wen staam kom
yu baal
'get flat'
ahn wach mountn
rob a dob
chruu di sii
frahn Brixtan
tu Helistan Flat
yu kiahn si di wokin ridim
ben di piipl dem bak
'aad wok kiaahn kil yu, son'
bot Manson
kiaa hihn buosn
gaan a buonyaad
ihn se mi hudn siim
wen mi riich bak a yaad
ahn Hant Mie gi mi a leta
tu di relitiv a Hinglant, se
taim aada
dahn we ehn mek yu lef
taim aad
ahn yu piipl dem a fret
di relitiv riplai
a no figat wi figat
bot ya so no no beta
a mi chrii pitni naa wok

tuu said a di uoshan
di laaflain singk
laik di merkiuri
praia tu di staam

tuu said a di uoshan
di ridim dis a baal
'get flat, ebribadi get flat'

ahn mi si wahn huol sii
a ben bak